dinsdag 7 september 2010

Fin de semana: Foto´s




























































































































































































































































































































































































































































































































4 opmerkingen:

  1. Amai Janna, echt super tof! Normaal lees ik een boek voor het slapen gaan, maar nu volg ik jou blog gewoon op de voet op! Leuk geschreven trouwens! Véél plezier!! Dikke kussen Chelsea!! Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Janna, mooie foto's, dat roept bij mij herinneringen op, hoewel het er in Mitad del Mundo toch precies wat minder druk was toen ik er was in 1997. Geniet er verder van want dit zijn onvergetelijke momenten in uw leven!
    Que te vaya bien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej!

    Ik verschiet elke keer van je uitgebreide verslagen, in de positieve zin natuurlijk. En kvind het nog wel grappig om te weten hoe ze in Ecuador eten ;). Maar los van de beschrijving van wat je allemaal doet en ziet, voel je je daar ook al een beetje thuis? (Voor zover dat in bijna twee weken kan hé) De foto's zijn ook leuk, er zijn zelfs erg artistieke perspectieven bij... Heb je dat misschien van de tekenschool of van Floris ? ;)

    Hier ben ik, na 7 dagen, bijna uitgeziekt. En overmorgen vertrek ik naar Parijs, dus ik heb ook leuke dingen voor de boeg (eindelijk!)

    Groetjes daar!
    X
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zaaaalige foto's!!! Echt fijn om de beelden bij de blog en de mails te zien :)

    Tot mails en hoors mijn zotte meid xXx!
    ZOEN!!
    Tobe

    BeantwoordenVerwijderen